اثـباتـــ شـیعـه

از برای حرم ات این دل من آشوب است / نکند سنگ به پیشانی گنبد بزنند...

یه خبر جالب

يكشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۲۰ ب.ظ

با سلام خدمت همه دوستانی که منت به سر بنده میذارن و مطالب منو دنبال میکنن

یه خبر جالب دارم براتون ...

اینم بگم برای این برای بنده جالبه چون وبلاگ بنده هول محور همین موضوع هست

اول از همه اینو بگم من و خانمم در دوران عقد به سر میبریم

چند وقت پیش وقتی خانواده ها نشستن و تاریخ عروسی معین کردن

تصمیم بر این شد 23 شهویور عروسی انجام بشه و رفتن تالار رزرو کردن

تا اینجاش جالب نبود و بهتون حق میدم :))

برام اینش جالب بود که رفتم تقویم  دیدم

اونجا متوجه شدم که شب عروسیمون شب مباهله هم هست خخخ

یعنی همین که گفتم هول محور موضوع وبلاگ بنده

ولی نمیدونم چرا؟ بهش چی میگن؟؟ بده یا خوبه؟زشته یا قشنگه؟

البته اینم بگم که همه دوستان میتونن تشریف بیارن

  • سید علی

نظرات  (۴)

به سلامتی و خوشبختی ان شاالله...
پاسخ:
سلام خیلی ممنون
ان شاالله
همچنین
مبارکه ان شاءالله بسلامتی
پاسخ:
سلام خیلی ممنون
همچنین
  • فرناز فرزان
  • سلام
    مبارک باشه
    ان شاء الله خوشبخت باشید
    پاسخ:
    سلام خیلی ممنون
    همچنین
  • پیام غدیر ...
  • سلام مبارکه برادر
    ان شاالله خوشبخت باشید
    پاسخ:
    سلام خیلی ممنون
    ان شاالله
    همچنین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">